දවසේ පුවත් වෙබ් අඩවිය මෙරට දේශපාලන ප‍්‍රවෘත්ති පාඨක ජනතාවට සැපයීමේ අරමුණින් ක‍්‍රියාත්මක වන ප‍්‍රමුඛ පෙලේ වෙබ් අඩවියකි. අප වෙබ් අඩවිය ජාතිවාදයෙන් තොර සමස්ථ ලාංකිකයින්ටම පොදු අන්තර්ජාල පුවත් භාවිතයක නිරතවන බව අපි මෙසේ වගකීමෙන් දැනුම් දෙන්නෙමු. (බාහිර වෙබ් අඩවි වලින් ගනු ලබන තොරතුරු වල සත්‍යතාවය පිලිබදව අප වගකීම් නොදරන බව කාරුණිකව සලකන්න.)
බර වැඩි නිසා රේල් පීලි ඇද ගහලා, මිලියන 1000ක් ගෙවූ ඉන්දියාවේ එන්ජින් කොටඋඩ
Homeප්‍රවෘත්ති

බර වැඩි නිසා රේල් පීලි ඇද ගහලා, මිලියන 1000ක් ගෙවූ ඉන්දියාවේ එන්ජින් කොටඋඩ

PropellerAds

රුපියල් මිලියන 1000 කට අධික මුදලක් වැයකොට ඉන්දියාවෙන් ගෙන්වා ඇති M - 11 වර්ගයේ දුම්රිය එන්ජින් දහය අධික බරකින් යුක්ත වීම හේතුවෙන් ඒවා මෙරට ...

බස් රියදුරුට පහර දුන් එම්.කේ.කසුන් බන්ධනාගාර රියෙන් පළාත් සභාවට (PHOTOS)
මහනුවර සිද්ධියෙන් හානි වූ ආගමික ස්ථාන සඳහා අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශයෙන් ප්‍රතිපාදන
ඊළඟ අගමැති පත් කිරීම ජනපති අතේ! අගමැතිට එරෙහි විශ්වාසභංගයට මන්ත්‍රීවරු 51ක් අත්සන් කරලා
රුපියල් මිලියන 1000 කට අධික මුදලක් වැයකොට ඉන්දියාවෙන් ගෙන්වා ඇති M - 11 වර්ගයේ දුම්රිය එන්ජින් දහය අධික බරකින් යුක්ත වීම හේතුවෙන් ඒවා මෙරට දුම්රිය මාර්ගවල ධාවනය කළ නොහැකි තත්ත්වයක් උද්ගත වී ඇති බව වාර්තා වේ.

මෙම එන්ජින්වලින් 2ක් ධාවනයට එක් කළද එම එන්ජින් දෙකම දුම්රිය පීලි මත පෙරළී යෑම හේතුවෙන් දැඩි විනාශයක් සිදුවී තිබේ.

මෙරට දුම්රිය මාර්ග පද්ධතියට මෙම ටොන් 120ක පමණ බරකින් යුක්ත දුම්රිය එන්ජින් කිසිසේත්ම ඔරොත්තු නොදන බැවින් දුම්රිය පීලි ඇදවී හානියට පත්වී ඇති බවද පැවසේ.

ඇමති විශේෂ පරීක්‍ෂණයක් ඉල්ලයි

මෙම එන්ජින් මෙරටට ගෙන්වීමට අනුමැතිය ලබා දුන් හිටපු දුම්රිය සාමාන්‍යාධිකාරිවරයා සහ තාක්‍ෂණික කමිටුව පිළිබඳවද මෙම එන්ජින් සම්බන්ධවද විශේෂ පරීක්‍ෂණයක් පැවැත්වීමට මගී ප‍්‍රවාහන, විදුලිබල හා බලශක්ති ඇමැති මහින්ද අමරවීර මහතා දුම්රිය බලධාරීන්ට උපදෙස් ලබාදී තිබේ.

අතිරේක දුම්රිය සාමාන්‍යාධිකාරී (කාර්මික) ඩබ්ලිව්. ජී.ටී.එල්. වික්‍රමරත්න මහතාගේ සභාපතීත්වයෙන් යුත් මෙම කමිටුවේ සෙසු සාමාජිකයන් ලෙස ප්‍රධාන ඉංජිනේරු(මාර්ග හා කර්මාන්ත) ප්‍රියා ප්‍රනාන්දු සහ ගමනාගමන අධිකාරී ගාමිණී සෙනෙවිරත්න යන මහත්වරු කටයුතු කරති.

වැකුම් තිරිංග නොමැති වීම අවාසිදායකයි

මෙම එන්ජිම්වල වායු සම්පීඩන තිරිංග පද්ධතියක් පමණක් ඇති අතර වැකුම් තිරිංග නොමැති වීම අවාසිදායක කරුණක් වන බව දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තු සේවකයකු අප සමඟ පැවසීය.

මෙතෙක් ලංකාවට ගෙන එන ලද සෑම එන්ජිමකම වැකුම් තිරිංග ඇති අතර ඊට හේතුවී ඇත්තේ අදටත් ලංකාවේ වැඩිපුර ඇත්තේ වැකුම් තිරිංග සහිත මැදිරිවීම බවය.
Name

ආරක්ෂක,354,ඕපදූප,2144,ක්‍රීඩා,101,ගොසිප්,7654,ඡායාරුප,15,දේශපාලන,13387,ප්‍රවෘත්ති,29321,විදෙස්,32,විශේෂ පුවත්,3803,විශේෂාංග,3,හෙලිදරව්ව,140,
ltr
item
දවසේ පුවත් 24x7 - Dawase Puwath 24x7: බර වැඩි නිසා රේල් පීලි ඇද ගහලා, මිලියන 1000ක් ගෙවූ ඉන්දියාවේ එන්ජින් කොටඋඩ
බර වැඩි නිසා රේල් පීලි ඇද ගහලා, මිලියන 1000ක් ගෙවූ ඉන්දියාවේ එන්ජින් කොටඋඩ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj6hoSyea1bDH8RD8rKTHs_3tx_OlfPk61EYxWG1uvrrb47wVhnFGvgtcUqGwzTvn1k-Jfta32B4AHnAuJly_G1Zq_Woww_hTwHY82mSKvy-w9xDMG0K9JLXnN3mkRf64QwHl0F_85kYhlT/s320/indian-train.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj6hoSyea1bDH8RD8rKTHs_3tx_OlfPk61EYxWG1uvrrb47wVhnFGvgtcUqGwzTvn1k-Jfta32B4AHnAuJly_G1Zq_Woww_hTwHY82mSKvy-w9xDMG0K9JLXnN3mkRf64QwHl0F_85kYhlT/s72-c/indian-train.jpg
දවසේ පුවත් 24x7 - Dawase Puwath 24x7
https://dawasepuwath.blogspot.com/2020/01/1000.html
https://dawasepuwath.blogspot.com/
https://dawasepuwath.blogspot.com/
https://dawasepuwath.blogspot.com/2020/01/1000.html
true
5590602525442973499
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy